Laugh And A Half

2012-08-10 @ 10:47:43
Sitter och lyssnar på D-A-D och planerar så smått inför rockstad falun, om en vecka är vi där och njuter av livet och sommarens sista festival. Har en del som jag måste fixa bbland annat mat som skall tass med och sen måste jag planera hur jag ska få med all kamerautrustning smidigt. Två kameror, två objektiv och en blixt ska la inte bli några problem att få med.. Eller?  Sen ska det så klart packas men det tänker jag vänta någon dag till med och se vad smhi säger då.. Just nu ser det helt okej ut, bara förjävla kallt på natten så hoppas verklien det ändras. Är det inte dags för en liten sensommartur med värme nu? Men mössa ska med och det känns aningen sorgligt att den lär behövas när man ska sova... Men jag tänker då fan inte frysa! Sen ska jag ta och laga mina jeans så de är lite mer användarvänliga och lite mindre håliga. Nä.. Nu ska jag skriva en lista på allt som måste göras så jag har lite mer koll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0