snörvel snörvel

2012-08-29 @ 09:35:05
Godmorgon alla. Hoppas ni mår bra och så, sjävl mår man lite som en klubbad säl.. Förkylningen som jag började känna av igår kommer sakta och säkert närmare. Men det värsta är att den inte är helt igång än, så det kommer med andra ord bli värre.. Jag som har en helg framför mig som inte klarar av att jag är sjuk. Avskedsfest för Linn på fredag, jobb lördag förmiddag, sen tåget till Halmstad för 20 års fest och på söndag ska älsklingens saker flyttas ner till Skåneland. Så kommer vara helt slut på måndag även om jag hade varit frisk och håller jag nu på att bli jätteförkyld så blir det bara usch.. Men det tar vi på måndag :))
 
Idag kommer jag inte behöva åka in till skolan så har en plåtning inplanerad och det är nog ganska lagom vad jag orkar idag! Sen hade jag tänkt börja röja lite på rummet och skapa mer plats men om jag orkar det ikväll är tveksamt..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0