Baj Baj kläder

2012-02-15 @ 10:07:03
Att bli väckt två timmar innan man hade tänkt gå upp är ingen höjdare. Men tog mig upp, kokade te och sedan satte mig att plugga. Tänkte skriva att jag snart skulle fixa mat men sen såg jag att klockan bara var tio.. Ska nog ta och plugga lite till och sen kanske lägga upp lite kläder som jag har tänkt sälja nu ett bra tag. Eller man ska kanske kolla ifall någon här eller på facebook är intresserade? Tänkte börja med två kjolar, ett par jeans och en jacka. Kjolen på bilden är en av de som ska säljas. Har lixom använt den fyra fem gånger och köpte den för typ 600 spänn.. Känns aningen onödigt att ha kvar den om man kan få lite pengar för den..


Kommentarer
Postat av: S O F E N - rock/photo/life

SV: verkligen :D



jag tycker du ska sälja kläderna här, finns säkert alltid någon som är intresserad :)

2012-02-15 @ 16:27:56
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0