Dåå vaar det lov

2012-02-16 @ 13:41:20

Nu går jag på lov! Åkte in till skolan för att skriva provet och sen är det inget mer som ska göras i skolan idag eller imorgon. Fatta hur otroligt skönt det är?! Har gått och varit stressad nu i två veckor men det har helt släppt nu. Känns nästan konstigt att inte något som jag måste plugga eller skriva. Så resten av denna dagen ska jag spendera med att göra ingenting. Imorgon ska jag packa, städa, skriva cv och söka sommarjobb. Men en dag med inga alls måsten har jag allt förtjänat!

Kommentarer
Postat av: Elin Svanold

Fusk, lov redan? Jag har två veckor kvar tror jag.



Sv: Ja, och såååå billigt!

2012-02-16 @ 14:45:40
URL: http://abruptum.blogg.se/
Postat av: Sazzy

Sv: Det var redigt gott hihi! Neh men eller hur, haha, klockren show! Så djävla bäst.



Jag har också lov nu, wihi! :D

2012-02-17 @ 11:11:33
URL: http://bullshitbysazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0