Helg var det här ja

2012-02-02 @ 16:12:59
Precis hemkommen efter en dag som blev aningen kortare än vad jag hade tänkt mig. Får även jobba hemifrån imorgon så det betyder att min helg faktiskt började för en stund sedan. Hur skönt är inte det? Idag är även första dagen på en vecka som jag känner mig aningen pigg och jag börjar ana slutet i denna tunneln med sjukhet. Detta firade jag med att ta en kort shoppingrunda efter att jag sluta och jag fyndade en del. Och jag spenderade inte ens 100 kronor så jag är nöjd tös. Nu ska jag kolla lite vänner och sedan ska jag faktiskt ta tag i bilderna på skull fist och steelwing som jag har lovat er i en vecka nu.. Men som sagt, jag har varit sjuk och orken eller lusten har inte funnits.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0