Kläder till salu

2012-02-17 @ 11:06:00
Har som tidigare sagt lite kläder som jag ska försöka sälja så börjar med att lägga upp dem här och på facebooken. Nappar ingen här eller där tills jag kommer hem så får det åka upp på blocket. Är någon intresserad av att köpa något så släng iväg ett mail till: [email protected] Kommer vara borta hela nästa vecka men mailen kommer jag ha hyfsat koll på men inte bloggen. Priserna är anpassade efter hur mycket kläderna är använda och hur mycket som betalades för dem. Kommer kläderna behöva postas ser jag gärna att jag får hjälp med att betala frakten om det blir mycket pengar som behöver gå till den. Hoppas ni hittar något som ni gillar :)
Plockar bort kläderna härifrån när de har visats intresse på dem :)





























Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: thank you :D

2012-02-19 @ 14:38:28
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0