Rastlös

2012-01-15 @ 14:35:30
Jag hatar att jag så snabbt blir rastlös med mitt hår. Jag älskar färgen som jag har nu verkligen, den är perfekt. Men jag börjar ändå tycka den är tråkig. Saknar det blonda men jag har inte pengar till silverschampo och annat som behövs för att det ska hållas riktigt snyggt. Men sist jag färgade det sa jag att jag skulle låta det vara i ett halvår och det är i slutet av April. Så vi får se hur länge jag kommer kunna hålla mig innan jag blir alldeles för trött på det. Just nu är håret mörkare framme i luggen där  det var rosa innan och det gillar inte. Jag älskar dock färgen i resten av håret men jag vet inte hur jag ska bli av med den röda toningen där framme.


Kommentarer
Postat av: Elinor Wallén

rött måste tyvärr blekas bort i omgångar :/ Röd färg sitter som sten eftersom att blonda hårstrå är "öppna" när mans edan sätter rött i så "sluter" sig hårstrårna och binder färgen.

2012-01-16 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0