Vi lever I förtvivlans makt och gudarna har övergivit oss

2012-01-29 @ 11:09:36
Även denna förmiddag spenderar jag med färg i håret. Nu jävlar ska de röda tonerna elimineras helt! Annars ska jag inte göra så mycket mer idag, eller jo jag ska jobba tre timmar sen... Men som sagt fina och välbehövliga pengar men jag hade nog hellre spenderat dagen hemma och slappat. Ska kanske ta tag i och fixa ett inlägg med skull fist bilder sen om jag har ork och tid! Annars kommer det nog imorgon för jag slutar tidigt för vi får jobba hemifrån på samhällen. I like! Nu ska jag återgå till att inte klia mig i hårbotten och kolla vänner!


Kommentarer
Postat av: william

fin profil bild:D



Och vad tycker du om min ny inköpta jacka från märket Sweet? :D?

2012-01-29 @ 11:31:40
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Elinor Wallén

Fick vi jobba hemma på samhället imorn? :o

götte ! Då slutar man halv elva XD

2012-01-29 @ 11:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0