De senaste dagarna!

2012-07-09 @ 20:42:46
Hej alla underbara! Funderar på om jag ännu en gång ska ursäkta mig för dåligt uppdatering här men tror jag hoppar det denna gången för att inte riskera att bli tjatig. Har inte haft datorn igång sedan fredags förmiddag så har inte har riktigt haft tid för att blögga.. Går ju att göra från telefjongen men jobbigt värre är det!
 
Som ni kanske vet var pojken min nere över helgen så jag har mest mysigt. Vi var en sväng till Malmö i lördags där jag inhandlade en ny väst som ska piffas till! Ska beställa nitar och sen ska jag fixa en egen backpatch av en tröja.. Som oxå så klart behöver beställas hem! Tror den kommer bli galet snygg men har inte pengar just nu.. Så det får bli tidigast i september när första studiebidraget trillar in! Tror det kommer bli så bäst!!
 
Idag har jag spenderat hela förmiddagen med att städa, städa och städa lite mer. Så är helt slut och har en galen huvudvärk of doom. Men man kunde ha haft det värre!
 
Men de senaste dagarna har varit bra dagar och jag kommer nog igång här igen nu! tror dock det kommer bli en intensiv vecka så det blir kanske inte lika mycket bloggande som tidigare veckor på sommarlovet. Men jag ska göra mitt bäst!
 
Tjingeliiing!
 

pssst, kommer mer bilder på Louise sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0