Tell Meeee

2012-07-13 @ 23:02:36
Känner att de senaste veckorna har det inte blivit mycket text alls här utan bara mest bilder. Har inte haft så mycket att skriva egentligen och har inte mycket att berätta alls. När jag startade denna bloggen så var det mest för att skriva av mig mest och även slänga upp en del bilder.  Men jag känner mig idag inte helt bekväm med att öppna upp mig helt här så jag tror att det kommer bli mindre och mindre pritav här och mer och mer bilder. Så klart kommer jag fortsätta skriva när jag känner för det och berätta vad jag har för mig om dagarna. Men jag vill lite komma bort från tvånget jag har att försöka blogga varje dag och så.
 
Men ni som läser och tittar in här då och då gör ni det för mitt extremt intresiva liv (HOSTHOSTHOST) eller för bildernas skull? Eller kanske något helt annan anledning? Tell Me, jag är  nyfiken och jag känner att jag behöver lite ny motivation till att blogga aktivt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0