Jag bryter nacken av din häst

2012-06-24 @ 17:54:33
Godafton alla fina! har precis lämnat pojken min på stationen så nu har jag tid att lägga här igen. Helgen har varit mycket bra! Midsommarafton var mysigt och trevligt, mycket god mat och alldels för många jordgubbar åts. Men det är så det ska vara! Sedan gårdagen spenderades med att inte göra något vettigt alls, vi gick ner till ån och låg på en brygga och degade någon timme innan vi gock hem och käkade mer god mat.
 
Veckan som ligger framför mig består av jobb på förmiddagarna och inte så mycket resten av dagarna. Ska träffa Ronja någon dag och sen på fredag ska jag plåta skitarg för crank it up! Ska bli riktigt skoj och jag ser fram emot det! Känns verkligen som jag har gjort rätt val här! Så om någon undrar så jobbar jag inte längre för criticalmass utan jag ska provplåta för crank it up och förhoppningsvis går det skitbra!
 

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; men tack som fan bruden:)

2012-06-24 @ 19:06:40
URL: http://rockaholiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0