åhhh. Ledsen tös.

2012-03-27 @ 10:55:20
kommentaren: "Du får nog sälla dig till att det är stämmer.

Det var en månad sen avhoppen började, så nya musiker är på gång.

Myhr, Montelius, Sundén och Mullback hoppar av (eller får sparken, beroende på vilken sida av myntet man tittar på).

Bör komma en pressrelease den här veckan."

var ingen man ville läsa innan jag skulle börja min förmiddag med en massa plugg. MenMen, nu ska jag plugga röven av min några timmar och sen ska jag ut på lång långpromenad med kameran och njuta av solen. Men har en massa saker som ska bli färdiga först!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet en då om en av de nya killarna, borde komma ut när som helst.

2012-03-28 @ 10:56:24
URL: http://nauticstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0