En lugn morgondag

2012-03-15 @ 21:15:26
Ser fram emot morgondagen som kommer spenderas hemma något fruktansvärt. jag ska sova ut ordentligt och jag ska sova tills jag vaknar av mig själv. Sen ska jag bara ta det lugnt hela dagen och försöka bli frisk. Jag ska mysa i sängen med film och en massa te. Jag ska plugga lite och sen vila lite mer. Känns som om det kommer bli en heldag som spenderas i sängen men det är precis vad jag behöver. Jag ska redigera bilder på Emma och lite andra bilder. Så imorgon kommer antagligen bli en dag med en hel del bloggade då jag faktiskt kommer ha tid att lägga bakom inläggen och ha lite mer baktanke bakom dem. Nästan lite synd att jag är så nöjd som jag är med designen för annars hade jag kunnat ta mig tid och fixa den. Så istället för att bråka med html-koder så kollar jag mer film.
Hela helgen ska spenderas ganska lugnt. Ska jobba 3 timmar på lördag men annars är inget alls planerat och det ska jag njuta av till fullo. För jag ska vara frisk och pigg på måndag. Nu ska jag ta och skriva det sista på fotouppgifterna och sedan ska jag spela en timme och efter det ska det faktiskt sovas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0