I'm the devil, I can do what I want

2012-03-19 @ 15:30:27

Man måste älska att bara för att jag inte kan använda smink just nu så sitter och är så galet sugen på att göra riktigt najs sminkningar. Det är jag nästan aldrig annars utan det blir mer ganska enkelt och standard. Inte för att man ser så mycket av sminket på bilden ovan men det var riktigt snyggt. Ögonskuggan är så galet snygg och glittrar fint. Får se hur ögonen ser ut imorgon, ser de bra ut så ska man kanske fixa sig redigt snygg. Varför vet jag dock inte då jag har en timmes lektion och sedan ska hem. Men jag klagar inte! Är även galet sugen på att gå ut så man får fixa sig lite extra, för jag gillar att det då känns okej att slänga på lite mer smink och ett par lösögonfransar. Dock har jag inte riktigt pengar till festande just nu. Så får nöja mig med att sitta och titta igenom en massa gamla bilder. Älskar att jag har någon skitskum min på de flesta. Känner mig så cool som grimaserar när bilden tas men nu i efterhand ser det bara skumt ut. Så skonar er från en sådan bild ;) idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0