Uppgifter: Metalbandet Sabaton splittras

2012-03-26 @ 12:35:29
När man läser på aftonbladet att ett av ens favorit band kanske ska splittras blir man först mållös och sedan panikslagen. När man snabbskrollar bland rubrikerna och nästan missar rubriken "Uppgifter: Metalbandet Sabaton splittras" så skrollar man snabbt upp igen för att se om man har läst fel. Och det hade jag inte. Lästa artikeln och började sedan sprida informationen jag hade läst panikslaget. Nu sitter jag här och vägrar tro på ryktena. Jag kommer leva i förnekelse tills någon i bandet bekräftar det. Och även då lär jag väl också fortsätta leva i förnekelse. Rubriken slog mig som en fet käftsmäll. Ett sådant underbart band får bara inte splittras. Det kommer inte vara samma sak utan alla medlemmar. Det kommer tappa så mycket. Men det är ett dumt tidigt april skämt. Snälla låt det vara det.


Kommentarer
Postat av: Carolus Rex

Du får nog sälla dig till att det är stämmer.



Det var en månad sen avhoppen började, så nya musiker är på gång.



Myhr, Montelius, Sundén och Mullback hoppar av (eller får sparken, beroende på vilken sida av myntet man tittar på).



Bör komma en pressrelease den här veckan.

2012-03-27 @ 08:53:53
Postat av: johan besökare

dom kommer ju alla fall fortsätta! men fan om princip hela bandet sticker.. fan va tungt..:/ men de är ju bara ett rykte dd dragit igång.. inte konstigt att aftonbladet ska förvärra allt då ;)

2012-03-29 @ 11:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0