utveckling pågår

2012-03-14 @ 16:16:12

Ännu en bild från igår. Det är så många som jag verkligen gillar och det gör mig glad, jag känner mig duktigt och jag kan se hur jag blir bättre och bättre. Det är skoj att se sin egen utveckling och även att tänka tillbaka vad man tänkte när man tog bilder som är ett år gamla och bilder som är tagna idag. Det är ganska stor skillnad ska jag säga. Idag tänker jag på det mesta, det är inte längre tur om en bild blir riktigt bra utan de är planerad så att den ska bli bra. Satt innan och tittade på gamla bilder som jag tyckte var dö snygga då och idag ser jag bara en massa fel med dem. Och det är bra. jag har utvecklats något enormt bakom kameran.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Känslan av att man ser sig själv utvecklas är underbar!

2012-03-16 @ 12:32:47
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0