Wild Boys Will Be Wild

2012-03-14 @ 22:20:02
Jag är riktigt taggad på det mesta just idag. Även om allt inte har flutit på bra och förkylningen håller på att ta kål på mig så har mycket känts så bra. Sitter och längtar till sommaren. Sitter och längtar till tiden efter gymnasiet, hur hemskt det än kommer vara att splittras från min klass som är helt underbar. Sitter och tittar på utbildningar och funderar hur man vill göra. Om jag vill börja plugga direkt eller om man ska försöka jobba ett år först. Det hade kunnat vara skönt att komma igång direkt med att plugga och just nu är jag riktigt taggad på att komma igång med det också. Har mycket funderade att göra och tur att man har ett år till på sig att komma fram till något.

Nu ska jag sätta mig och göra en vårspellista på spotefis. Jag tröttnar så snabbt på alla andra spellistor jag har så göra nya ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0