Ladies and gentlemen, welcome to the freakshow

2012-05-28 @ 08:41:58
Godmorgon damer och herrar. Måndag morgon och en vecka med galet mycket skoj ligger framför mig. Ikväll ska jag fota Linn och ta den första bilden till fotoprojektet. Ni kommer få se bilder och sådant från det när det är inlämnat och klart. Vill först göra ett inlägg med de fem bilderna innan jag lägger upp annat skoj från fotograferingen. Men det kommer bli svårt då det fösta jag vill göra när jag har redigerat en fin bild är att lägga upp den här. Men om jag kan få bilderna att bli som jag vill tror jag att det kan bli riktigt bra! Har fint folk som ska stå framför kameran och jag känner mig rikigt kreativ och motiverad.

Jag ska in till skolan om typ en timma för att ha dagens enda lektion. Vi ska spela kubb på idrotten och detta blir min sista riktiga idrottslektion och det känns heltskumt. Idrott har man verkligen haft enda sen man började skolan. En grej som kommer kännas ännu konstigare är att inte läsa varken svenska eller engelska nästa termin. Det är jag också helt färdig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0