Loka

2012-05-16 @ 22:40:17
Så galet trött man kan vara! Denna dagen har känts som en hel evighet lång. Den började med ett studiebesök på hemlösas hus i Helsingborg som var mycket intressant. Mycket man inte riktigt tänker på. Sedan fotades det i studion och sedan fotades det i parken uppe vid kärnan. Så har spenderat mycket tid med min kära kamera idag. Blir bara mer och mer förtjust i den hela tiden. Den är verkligen så underbart bra!
När jag kom hem blev det att hoppa i duschen så man i alla fall luktade okej innan det kom gäster. För idag skulle min lillebror firas som fyllde år igår. Så just nu sitter jag i värsta matkoman. Ni vet det där om att börja ett nyttigt liv? Valde helt klart fel vecka för det så börjar på nytt på måndag. Är fortfarande lika taggad men det har verkligen inte passat denna veckan. haha..
Jag ska strax gå och sova trots att vi är lediga imorgon och jag egentligen hade kunnat sova hur länge som helst. Men har en hel del saker som jag vill fixa innan pojken min kommer hit. Måste städa, skriva filosofiartikeln, bädda rent och tvätta en del osv osv. Så det blir fullt upp imorgon förmiddag.
Kan ju säga redan nu att det kan hända att bloggen blir aningen lidande, precis som vanligt när jag har min fina pöjk i närheten, så uppdateringen kan bli aningen sämre.
Bilden nedan ska inte användas till något vettigt.. Mer bara en bild som togs i väntan på att folk skulle bli redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0