Regnet det bra öser ner...

2012-05-16 @ 07:52:42
Shit i helvette vilket äckleväder. Blir ju asnajs att fota i detta vädret. NOT! Ahja, tur att kameran i alla fall fixar lite regn så man inte behöver noja sig för det! Dock har jag tappat bort min putsduk så kommer det vatten på linsen så är det vatten på linsen. Vi får hoppas på en timmes uppehåll eller nått!
Uppdatering om ryggen: Ont. Dock är det musklen det gör ont i nu. Antagligen för att jag spänner den en massa när det gör ont. Inte najs.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad ska du fotografera idag? :)



- Nja, katter är verkligen riktigt konstiga. Man vet aldrig vart man har dem, haha^^

Oj, jävlar! Det var ingen kort tid inte! Själv klippte jag mig innan sommarn förra året så jag räknar väl med ett hår innan håret är i precis den längden jag vill ha det :)



Fan vad nice! Jag ska på konserten i sthlm och på Sabaton Cruisen :D

2012-05-16 @ 11:22:34
URL: http://theblackcherry.blogg.se/
Postat av: BabyStrange

Jag är fett svag för änder alltså. De är så söta.

2012-05-18 @ 13:30:35
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0