Torsdag

2010-12-16 @ 18:48:08
Helvette. Hade skrivit ett långt och fint inlägg, men skiten försvann! Skumma dator..

Men iaf, fredag imorron då! det e fancy shit asså! ute snöar det nått extremt mycke. Man vart alldes vit när man kom hem från tåget. Förvåndandsvärt va det att tågen faktiskt var hyfsatt i tid. Då blir man lite glad. Någont som gjorde mig mindre glad var dock att jag lyckades halka till när jag gick till tåget i förmiddags och vrida till foten som precis har blett hyfsat smärtfri.. Bra gjort lixom!

Hmm, va det nu mer ja skrev om innan. Jo, va nere på körskolan innan och snackade om hur ja skulle göra emd teorin då jag faktiskt har missat de två första gångerna. De sa att ja skulle vänta till vecka ett då en ny omgång börjar och ta allt då. Konstigt nog känner jag mig faktiskt hyfsatt taggad med att komma igång emd skiten.

Vi diskiterade lite om bloggar idag på mediakunskapen, kom in på det när vi snackade om hurvida hur många bilder man ska ha med i vissa artiklar. Vi snackade lite om vad som gör en blogg bra och varför man ofta vill se att den har många bilder. För ett inlägg utan bild kan ofta anses tråkigt och det blir mycket jobbigare att läsa en text då.
Vad tycker ni, vad gör en blogg bra?

Men nu ska ja ta och plugga lite idrott och sen packa. Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0