Heavy Metal Thunder

2010-11-16 @ 12:49:33
En bit på vägen till att ha desigen klar nu i alla fall, dock har jag stora problem med att få header att ligga som jag vill. Så ger den ett nytt försök senare att sammarbeta.

Dagen spenderas till stort hemma då jag endast har en lektion idag, spanska. Så ska nog röja lite på rummet sen, eller inte. Men jag borde göra det i alla fall, men kanske senare.  Jag är dock extremt fotosugen, dock inget bra väder för det idag heller...

Har inte mycker mer att säga just nu, inte för det va nått vettigt att skriva egentligen, men ni får ju inte gå och tro att jag har gått upp i rök eller något!!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Html koder som bråkar är ju så roligt! ;)

2010-11-16 @ 13:27:02
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0