At the left hand of god..

2010-09-06 @ 09:51:12
Sitter och har två timmars håla innan idrotten. Så då passar man på att flytta allt från den gmmla inloggningen till den nya.. Satan vad man har hunnit samla på sig grejs på bara två veckor. Men har man satans mycket tid över så har man. Ska ladda ner massa film sen idag så jag har nått till mina älskvärda hålor. Som tur e har jag faktiskt bara två stycken. En idag och sen på onsdagar. Annars börjar jag sent eller slutar tidigt. Typ som imorron då jag har en lektion, mellan 16.10 och 17.10. Ska man skratta eller gråta? Tror jag satsar på att gråta, för det e faktiskt spanska jag ska ha.. Som jag förövrigt faktiskt överlevde idag. Läraren verkar helt ok. Och vi e typ fem pers i klassen, så det kanske kan funka. Har en hel del att ta igen som jag missade förra året kan jag säga.. Men ändå, läraren sa dock att hon skulle ändra min åsikt att spanska e ett skit språk. Så vi får la hoppas att hon lyckas med det. Good Luck On her.

Behemot
spelas högt i hörlurarna och peppar första "idrotts lektionen".. Dock ska vi idag bara diskutera vad vi vill göra å lära känna läraren å så.. Kan jue hoppas på att man får en varierade idrott och inte bara en massa äcklig dans som jag hade på NV. Fattar inte rikigt vad SG hade för kärlek till skum dans egentlige?!?!

Ahja,
långt inlägg det blev här. Helt meningslös oxå. Märks kanske att Bexen e uttråkad? ;)


Det börjar bli höst. Så mössa, halsduk och vantar åkte på under galopen till tåget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0