hej jag är jättebra på att skjuta upp saker

2011-12-05 @ 18:31:44
Ikväll har jag två saker som jag ska göra, jag ska kolla på en sak till engelska och läsa igenom min sahällsgrejne så den är redo för att lämnas in. Ska även slänga iväg den där beställningen till elf och det blir inte bara grejer till mig. Lite julklappar också, de ni. Shoppohollicen i mig tar över ibland. Brukar oftast inte vela shoppa en massa men just nu är jag inne i någon period där jag bara vill ha en massa nytt. Men ska se till att spara en del till mellandagsrean. tror jag ska vänta en dag med sminket. Fundera lite mer om jag verkligen behöver det. Nu ska jag sätta mig och kolla ett avsnitt desperate housewives och sedan tar jag tag i livet. Om en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0