Måndag igen..

2011-01-24 @ 18:21:08
.. Och humöret är på topp, just nu i alla fall! Spanska provet överlevt, religionen avklarad igår. Så nu är det bara att ta tag i samhällskunskapen och så är vi igenom detta. Dagen har kanske inte varit den bästa, en islagen läpp, lyckades halka på väg till idrotten och foten gör ont efter idrotten. Men ganska givande dag ändå!

Första månaden på året som ska bli det mest överawesome året lider sakta men säkert mot sitt slut och ja förundras över hur tiden bara springer iväg. vet ni att om 3 månader och 2 dagar fyller ja 18. känns som igår man kunde säga att det var ett halvår kvar. Skrämmande. Men ändå spännande. 18. stor flicka. Känner verkligen på mig att detta kommer bli ett så bra år. För ja trivs så otroligt bra där jag är nu. . Jag känner att ja verkligen kommer någon vart med mitt liv. Härlig känsla! Sover bra och ordentligt gör jag också. Ett bra tag sen man gjorde det. Ofantligt skönt att faktiskt kunna gå och lägga sig och känna sig säker och veta att man inte kommer ligga vaken hela natten!

En annan najs sak är att srf har börjat släppa spelschemat. Lite förvånad dock över att judas prist ska spela på torsdagen. Va ganska säker på att de skulle avsluta skiten. Men där ser man. Blir nog toppen i alla fall! Är något extremt övertaggad nu fan! bara 135 dagar kvar. sen jävlar.

metaltown
släppte band nu, allt på tiden dock. Bandsläppet duger men kundevarit bättre. All that remains och Cavalera Conspiracy släpptes. Är lite sådär halvtaggad på festivalen i säg just nu. Det är la Watain, raubtier, volbeat, at the gates, soilwork,ghost och the black daily murder som är något att hänga i julgranen i år. Men det är bara att hålla tummarna för att det nalkas bättre bandsläpp snart!


Vilka festivaler ska folk på isommar?



Kommentarer
Postat av: Josefi

Siesta. Fast det visste du nog redan!

Också vill jag på Popadelica och P&L också c:

2011-01-25 @ 01:38:32
URL: http://brickroad.blogg.se/
Postat av: Beatrice

sööt blogg :)

2011-01-25 @ 07:32:20
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0