festivaltjat

2011-05-06 @ 10:05:30


Börjar bli så galet taggad på sommarens festivaler. Det närmar sig med stormsteg, först rockstad falun där det ska jobbas. Hoppas man kommer kunna se Sabaton, Pain, dream evil, raubtier och entombed. Visst finns det fler man vill se men det är nog de som är högst prioriterade. Ska fixa biljett bussresan strax, 12 timmar i en buss. Suck, men det är bra mycket billigare än tåg. och är man en fattig student så.

Sen en vecka efter är det Sweden Rock. Galet. 33 dagar kvar och taggen är på topp.

10 dagar efter det är det dags för Metaltown.

Sen Iron Maiden och Big 4 sen.

Behöver jag säga att ja älskar min sommar?

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: Ah, okej, men då tror jag vi har det ungefär lika långt. Jag bor högst upp i landet, och du längst ner och Falun är väl... någonstans i mitten? Äh vete fan, men jag hade inte nån aning om att det var SÅN prisskillnad! :o



SV2: TACK SOM FAN :D Ja, satt och pillade med den inatt, vet inte riktigt vad jag tycker ännu men den får duga ;D

2011-05-06 @ 14:42:39
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0