Seize the day or die regretting the time you lost

2011-10-22 @ 23:26:39
Denna dagen har svängt något enormt, har mått riktigt bra stundvis  men även ganska kasst. Ja har svårt att inte bli glad när ja jobbar, det är svårt att inte bli glad av alla små härliga ungar. För de är verkligen helt fantastiska. Att de har så mycket energi och glädje piggar upp mig. Tycker det ska bli skönt att få jobba imorron också, skönt att komma bort från allt annat och bara vara helt fokuserad på det. Det finns inget tid att tänka eller grubbla då, det är full rulle.

Just nu känner jag mig ganska lugn. Ska sova om inte allt förlänge och imorron ska det laddas om inför nästa vecka. Kommer bli en tuff vecka men ja ser fram emot helgen. Känns bra att sitta och längta till nästa helg när man är mitt uppe i denna.

känner för snö och sådant mys nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0