hårproblem

2011-09-19 @ 09:07:31
måndag igen och jag mår äntligen helt bra igen! Känner mig jävligt taggad på denna veckan och är galet motiverad till allt nu! Äntligen ligger vi på topp igen. Jag är helt utvilad och har sovit bra flera nätter nu, helt fookking underbart!

Sitter just nu och funderar ännu en gång på vad ja ska göra med håret mitt, snart bara en vecka tills pengarna trillar in och ja har inte helt bestämt mig än! tror inte ja ska satsa på rött denna gången eftersom färgn vägrar sitta kvar. fortsätta vara blond ska ja nog inte heller, fast att ja har börjat gilla det nu. mitt hår växer för snabbt för att vara blond och utväxtens syns så tydligt och redan efter bara en vecka. nu efter två månader ser det förjävligt ut! Såå, är det inte någon som har något skoj förslag? :)


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :))

2011-09-19 @ 13:02:15
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Josefi

Du borde ju färga håret lika fint som hon den där youtubetjejen hade det. Jag vet att du du diggade det!

2011-09-19 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0