we dont need a cure

2011-09-04 @ 16:40:27

Känner inte riktigt för att blogga, så länger in lite bilder på HCSS.

Just nu känner ja mig mest trött på alla sätt och vis. Skola imorron och det ser ja faktiskt fram emot. Första idrottslektionen med den nya läraren. Hoppas verkligen han är lika bra som Johan för han var verkligen bäst. Ligger ju fan på MVG i Idrott. Har aldrig hänt innan, inte ens vatt nära. Så ett år kvar med idrott och ja ska fan ha kvar det där MVGet. Mest bara för att visa för mig själv att ja kan. man måste inte vara duktig på sport alls eller ha världens bästa kondition för att ligga på topp. Ja är verkligen superkass på allt som har med bollar att göra, jag avskyr att springa och så. Men det går i alla fall!

Ja gillar verkligen alla kurser ja läser just nu. Ska se till att lägga till några till bara. Det är lite för tomt schemat mitt. Behöver mer att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0