ChaChaBloggen!

2012-08-07 @ 10:03:07
Tjohej, det var ett tag sedan.. Igen..Hoppas verkligen jag kan komma igång med bloggandet när skojan drar igång sen igen. För just nu har jag noll inspriration till det tyvärr. Har även spenderat några dagar uppe i Halmstad hos min pojk så då har inte bloggen prioriterats.. Men det har vatt några toppen dagar, vi har inte gjort så mycket men det har varit toppen i alla fall. Jag har fått spela lite Diablo III och jag har fått en stor mängd pussar och mys så jag är helnöjd. Det är lite illa men jag saknar redan honom något fruktansvärt! Längtar välldigt mycket tills han flyttar ner till skåne för det kommer bli så bäst!!
 
På tal om något helt annat bär det antagligen av till Göteborg imorgon för att se Alice Cooper. Så bilder därifrån lär komma upp både här och på  min facebook sida innom kort så håll koll på båda ställena om  ni är intresserade!
 

Kommentarer
Postat av: Avarquare

sv: Jaa, det var galet skönt väder den dagen, och så hann jag bara vara ute i en timme sen satt jag på et tåg resten av tiden ><'' sämst. Kass sommar :/<3

2012-08-07 @ 14:32:29
URL: http://avarquare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0