Ny blogg och lite annat!

2012-08-31 @ 12:10:07
Sitter nu och väntar på veckans sista lektion som börjar om 45 minuter! Har precis haft estetiskverksamhet och jag tror det kommer bli en galet skoj kurs! Är riktigt taggad på att komma igång med det vi ska göra där! Nästa lektion är digitaltskapande som jag också tror är en riktigt skoj kurs! Har kommit fram att tre av mina fem dagar i skolan har jag endast kreativa kurser! hela onsdag och torsdag foto och fredagar estetiskverksamhet och digitaltskapande. Kommer bli så bra så!
 
För er som inte vet det än har jag skapat en ny blogg som är en del av mitt proejktarbete. Där kommer det komma upp mer bilder och så! Så in och kolla där om det intresserar er, är inte helt klar med den och det är bara tre inlägg uppe. Men det kommer fler snart! kommer så klart fortsätta skriva här också men de mesta bilderna dyker upp på den andra eller på facebook sidan! http://rebeccabendrenphotography.blogg.se/?tmp=884569 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0