Det där med grannar.. är inte riktigt min grej

2012-01-15 @ 12:48:26
Hade inte datorn startad igår så någon bloggning blir det inte då. Jag tycker blogg.se borde fixa en app för androids också inte bara iPhones. Har väl inte jättemycket att skriva just nu, är så fruktansvärt trött och hatar mina grannar. De tyckte det var en bra idé att bada och skrika klockan tre inatt.. Hej sömnlös natt. Igår drog jobbet igång igen och det gick la bra. Härliga grupper och härliga ungar så det kan nog bli en bra termin. Fredagen spenderades hemma hos Ronja och det var en mycket trevlig afton må jag säga. Nu ska jag försöka jobba på att få upp mitt humör som för tillfället är nere i botten..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Stackare, usch på sånna grannar.



Sv: Tackar!

Och ja då är det väl rätt lugnt ;)

2012-01-15 @ 14:16:07
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0