Bra onsdag!

2012-06-20 @ 13:09:24
Helt slut brud som siter bakom datorn här, hostar som ett jävla få. Är förvånad över att lungorna inte har flugit ut änn. Förutom det mår jag faktiskt helt okej! Jobbandet idag gick bra och jag kunde ta bilen så det tog mig inte två timmar att ta mig hel efter jag har slutat. Istället var jag hemma på en halvtimme, hur underbart är inte det?! Resten av dagen ska jag spendera med att inte göra mycket alls! Precis som tidigare dagar på sommarlovet har gjorts. Men just nu är jag för trött för att hitta på något vettigt! Ska snart redigera lite mer bilder från sweden rock och sen ska jag nog kolla lite serier. Ska även slänga ihop en spellista inför rockstad falun, börjar ble galet taggad inteför det!!!
Bra eftermiddag med andra ord!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0