Om ett år är det min tur!

2012-06-11 @ 23:45:01
Då var årets första student avklarad och det är svårt att inte längta lite ett år fram i tiden till det är min tur. Skulle ju egentligen ha varit min tur i år också men efter som jag efter ett år på NV inte kände att det var rätt för mig och valde att byta helt så får jag vänta ett år extra. Ett extra sommarlov för fan! Mitt byte kunde inte ha varit mer rätt och jag trivs så galet mycket med det jag gör nu. Helt underbart! Så både fastar och längtar tills jag får stå och skrika "fy fan vad jag är bra". och jag ska verkligen kämpa nu det sista året så jag kan mena det när jag skriker. jag är riktigt nöjd med det jag har presterat detta året och nästa år ska bli lika bra. Jävlar vad vi ska kämpa! jag vill kunna ha så många valmöjligheter som möjligt när jag väl står där med studentmössan på huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0