Rockstad: Faluuun!!

2012-06-20 @ 20:29:29
Sitter och sätter ihop en spellista inför rockstad falun och har nog inte riktigt fattat förren nu vilken stark lineup de har iår. Hoppas bara inte det blir för många krockar! hatar att behöve prioritera bort saker man vill se.. Men jag är galet taggad nu med andra ord. Blir festivalen bara hälften så awesome som förra året så är det en bra festival! De tre banden som avlslutar varje dag är fan tre av mina favoritband!! Dark funeral, D-A-D och Sabaton. Kommer vara helt lyrisk varje kväll när vi kommer tillbaka till campingen för att sova.. haha. Kommer bli så bäst!!!!!
>spellistan< om någon vill kolla in den!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

åååh jag är också såååååå taggad på Rockstad!! :D

sv: vilken av filmerna menar du, haha - men in black eller rock of ages? antar att du syftade på rock of ages ;) isf kan jag säga att JAG gillade den väldigt mycket, lätt värd att se! :)

2012-06-24 @ 18:46:56
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0