Sjung Carolus sång

2012-06-12 @ 21:16:30




Vi börjar uppdateringen med fyra bilder på Sabaton. Så klart kommer det flera men har inte tålamod till att gå igenom och fixa fler ikväll. Jag var något extremt taggad på att se sabaton även fast deras spelning bara var en halvtimme långt. Jag var nyfiken på hur den nya uppsättningen skulle sköta sig och låta och jag kan inte annat säga än att jag är nöjd. Visst de behöver nog några spelningar till tillsammans innan det sitter helt 100 men jag tycker det är mycket lovande. Ser verkligen fram emot till att se dem igen i Falun på hemmaplan. Tror det kan bli riktigt riktigt bra då! Hoppas dock att de faktiskt sjunger carolus rex på svenska och inte engelska där.. Helt underbart att största delen av publiken verkade sjunga på svenska trots den spelades på engelska. Jag kan den bara på svenska och den är galet mycket bättre så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0