Tisdag

2012-06-19 @ 16:10:05
Bloggen går lite segt just nu, bilder lägger jag upp men har ingen större lust att skriva, eller har rättare sagt inget vettigt att skriva så jag låter bli. Började mitt sommarjobb igår i Lomma på en sommarsimskola där! Så lär vara ganska trött och seg denna och nästa vecka. Känner redan att det börjar tära lite på kroppen och det blir ju inte bättre av att jag är sjuk sedan innan!

Nu ska jag kolla big bang theory ett tag och bara försöka bli frisk! Slänger kanske in ett inlägg med bilder på ännu ett band senare ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Måste säga att vissa av dessa bilder var totalt geniala! Får man lägga näsan i blöt och fråga om vad du haft för inställningar på ett ungefär?

2012-06-19 @ 20:20:37
URL: http://photoandi.blogg.se
Postat av: Avarquare

Krya på dig sötnos :( <3
SV: tack ;*

2012-06-19 @ 20:41:12
URL: http://avarquare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0