I painted a picture of you, your soul was red and your mind was blue

2012-03-13 @ 19:42:21
Att analysera konflikterna i Egypten med ett huvud som dunkar och en massa bilder som vill bli redigerade lockar inte särskilt mycket ska jag säga gott folk. Har dock skrivit en hel del nu så jag är inte stressad med att bli klar med den i tid. Så ger nog upp för ikväll nu och skriver klart den på resurstiden imorgon. Sitter och laddar ner runes of magic till datorn. Har vatt riktigt sugen på att spela något de senaste dagarna så tänkte ge det en chans till, mest för att jag inte har pengar att lägga på mer tid till wow. Man måste älska att vara en fattig student. Nu ska jag belöna mig själv som har fått en massa skrivet idag med att få börja redigera bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0