2010

2011-01-01 @ 00:00:00
Året är nu inne på sitt slut och ett nytt år nalkas.
2010 har varit ett bra år för mig, ovanligt bra faktiskt! Det har hänt så mycket, både bra och dåligt, men till mesta del bra. Man har gjort sina misstag, vem gör inte det, men inget så stort att ja inte kan leva med det.  Jag har fortsatt min utveckling som människa och kommit långt med det arbetet. Så mycket har förändrats och det ställer många nya krav. men Jag tycker att ja har klart det mesta bra faktiskt. Jag har inte lyckats sabba något sperbrutalt.

Det har kommit in en hel del nya människor. verkligen en hel den helt underbara människor. En helt ny klass. Och mitt byte från NV till journalistik är verkligen något jag inte ångrar. Visst kan man sakna den gamla klassen ibland. Men trivs så mycket bättre på alla sätt och vis nu. Jag mådde verkligen bra av att byta. Det var välbehöft.

Sitter och bläddrar igenom arkiven i bloggen. Började/starta upp en gammal blogg i Augusti. Sitter och kollar från bilder därifrån och ser hur otroligt mycket jag har lyckats utvecklas på den fronten också. Jag har lyckats hitta ett sätt att kunna utrycka mig till 100% kreativt som jag tidigare saknat. Det har fått mitt självförtroende att öka en aning och fått mig att bygga upp drömmar och förhoppningar.

Kom även fram till att min blogg e ganska tråkigt egetnligen. Ointressant. Så dags att börja finurla på vad som ska ändras och så här. 2011 blir en ny start i den fronten iaf.

Funderar även på vad jag ska göra anorlunda nästa år. Kanske man ska avge något nyårslöfte? Man kan ju ta det gammla hederliga att jag ska börja träna. Jag behöver det och det mest för att jag mår bra av det. Så det får vi kanske ta och dra igång.
Börja spara pengar ska man kanske också ta och göra. Det blir tråkigt i längden att aldrig ha pengar över. Sen ska det läggas mindre pengar på godis. Det får det vara stopp med nu.
Hmm. vad finns det mer som man kan sluta göra eller börja göra. Kan ju skriva att ja ska sitta mindre vid datorn. men det vi alla redan att det är tveksamt om det kommer ske. Eller kanske, har faktiskt suttit ovanligt lite vid datorn hittils under lovet. Det är ett framsteg.
Nu vet jag. Jag ska bli ännu bättre på att gå och lägga mig i tid. Har bättrat mig på den fronten med där kan det fortfarande förbättras. Sen ska ja sluta skjuta upp allt till sista sekunden. åhyeah!

Nej nu får det ta att räcka. Gott nytt år kära läsare. Vi höres nästa år

Kommentarer
Postat av: Satanja

Nu är tävlingen om ringen från l8nyberg.se avslutad, gå in och se om det var just DU som vann!

2011-01-02 @ 14:39:00
URL: http://satanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0