Splittrad identitet!

2010-10-13 @ 19:45:46
Kom på en grej, ingen ny grej men i alla fall. Min musik smak e ganska splittrad.. Att Gå från att lyssna på Watain till att sätta igång Crashdiet för att sen lyssna lite Iron Maiden, sen för att avluta det hela lite raubtier. Det mesta inom metal/hårdrock/rock/sleaze går nog fan hem hos mig. Funderar på att göra en top tio lista av band.. har dock lite svårt att bestämma vilka som ska ha vilken plats..

MenMen, nu ska jag rätta det som skulle rättas på min recension av parksommar som jag precis såg att jag hade fått tillbaks. SEN kanske det blir första bandet i top tio skiten! :)

Jag ska göra det.
Ni ska lyssna Lite Crashdiet kvället till ära, bara för att jag ska kommai rätt stämning!



Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: ååh, låter inte dåligt :D vilka ska du se?

2010-10-13 @ 21:18:11
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: nice :D

2010-10-13 @ 21:56:34
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0