Tankar i natten..

2010-10-27 @ 23:01:59
Åh vad det behövs lite för att putta över en till en total osäkerhet över än själv. Känslan av att man inte duger fult ut. Att man inte räcker till. Det är intressant hur en dag kan variera så brutalt mycket. Hur man kan gå från botten till toppen, till botten sen en liten bit upp. och sen faller ner igen. Så man borde sova och hoppas på en bättre morgondag. Hoppas att man kan se nått vacker i sig själv då, att man finner i alla fall en liten grej att uppskatta med mig själv. Men det är svårt ibland.

Men nu är det snart lov, det blir fint hoppas jag. Att få känna sig lite speciell och betydelsefull. För det gör jag inte nu i min ensamhet. Jag borde sova, men det lockar inte.

Jag tror att jag är understimulerad eller nått. Gör inte direkt någon som anstränger mig. Jag behöver träna. Jag behöver få tänka, få använda lite av den hjärnkapaciteten jag faktiskt har. Även om jag inte visar det så ofta är jag faktiskt ganska smart. Och jag behöver få anstränga mig lite, men allt flyter på så lätt nu. För lätt. Jag vill träna, få anstränga mig till 1000 och verkligen kunna känna att jag åstadkommit något. Men jag vet inte vad jag vill göra. Men jag måste få känna mig dukigt..

Lovely, superposetivt inlägg nu..

cheers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0