The man behind the mask

2010-10-17 @ 10:59:37
Satan i gatan vad jag har drömt skumt inatt.. Skumma kameror, skumma kläder, skumma mornar. Sen drömde jag att jag skulle till skolan, sen när jag vaknade tjugo över sju trodde jag att jag hade försovit mig, så springa upp, dra på sig kläder och så.. Sen började man fundera och brast ut i ett stort FAAAAAN när jag kom på att det va söndag, så ner i sängen och sova några timmar till.. Lovely!


Nu ska jag göra klart religionen, fixa lite artiklar och kanske ut och fota lite. Om jag orkar, har lixom inte gjort det ordentligt på några dagar.

Jag är EXTREMT taggad på Watain nu, drömde även att jag va där inatt.. Sen att det va nått satans pop band som förband eller nått e en annan sak..
but now, back to tha pluggning!


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: jasåja! då borde jag prova den :)

2010-10-17 @ 11:12:30
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0