vart och när? Nu!

2010-10-17 @ 18:47:57
Söndag. Lite underligt att man inte hyser samma hat mot söndagar som man gjorde innan. kan det kanske hänga ihop med att man faktiskt trivs med sin vardag. Varje dag är inte längre fylld av ångest. Jag trivs och gör faktiskt något jag gillar just nu. Jag är för en gångs skull nöjd med vart jag befinner mig i livet, innan har det alltid varit en jakt på framtiden. Under mellanstadiet var det alltid tankarna på att allt skulle bli bra när klassen splittrades i sjuan, men nej. Hela högstadiet gick man och trånade efter gymnasiet. Och när man äntligen kom dit trivdes man inte. Studenten blev då det man längtade efter.

Men sen kom bytet, den drastiska ändringen vi alla behöver ibland. En ny starkt, en ren starkt. Och gissa vad? Jag trivs där jag är nu, visst det ska bli skönt att ta studenten efter tre år, men det är inte längre det jag lever för. Att ta mig till nästa steg i livet. Utan just nu kan jag faktiskt njuta av att jag befinner mig där jag gör






Kommentarer
Postat av: Josefi

Men Rebecca. Det är ju bara för att du är vän med mig nu och jag är awesome! <:

2010-10-18 @ 00:04:38
URL: http://brickroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0