Crusader's anthem..

2010-09-09 @ 19:47:40
Tell me who is that man
With blood on his hands
Pretending he's god
With a mind of his own
Built a tower of stone
To reach for the sky
Is it true what they say
I think that they do
This tyrant must go

Min fina Linn har precis varit här
och lånat en klänning som hon ska ha under morgondagens festande. Min fina lilla flicka! Själv är man förkyld som en gnu. Behöver inte säga va att jag INTE direkt är peppad på att nu vara förkyld fram till våren. Suck på mitt dåliga imunförsvar och för för många timmar i en kall bassäng med ungar. Men det är det värt, nästan. Pengar är alltid pengar och det behövs alltid. Just nu har jag 200 spänn jag ska klara mig på fram till den 20:e.. Och jag behöver handla grejer, allt verkar ta slut på en och samma gång. Sen att Sabaton biljett ska köpas och navel ska pirecas hjälper inte direkt. Men det e la att bara bita i skiten och leva som en fattig råtta till den 20:e nästa månad. WOHO..
En sak som e bra med penga bristen är att inte så mycket godis kan inhandlas. Och mindre cola. Fan, behöver jue min cola :O
Åh, vad allt var synd om mig idag då. Som vanligt. Ehehe, men det har faktiskt varit en bra dag i stort sett (bortsett en underbar lillebror som får för sig att försvinna när han skulle cykla hem från en kompis så man fick springa runt och leta runt i Kävlinge ett bra tag innan mamma hittade honom hos en kompis..Suck). Har haft en haltimmes lektion idag, och  inget ansträngande gjordes direkt då. Skulle ha slutat halv fem, men va i Kävlinge halv fyra istället! Gillas.



nomnomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0