damn damn damn damn

2010-09-28 @ 10:42:30
Spanskan tar verkligen kål på mig. Kom på att jag hade missuppfattat uppgiften. Så är inte ens halvvägs. Huvet snurrar av spanska ord, uruguayansk kultur och sen även lite raubtire. Det är verkligen bra att jag inte börjar förren tio över fyra. För annars hade jag aldrig hunnit få detta så bra som jag vill ha det. Vill inte direkt stå och skämmas för jag verkligen har gjort ett skit arbete, så nu blir det att sitta i några timmar och fixa till detta..



Trött så jag skakar
Natten var inte kul
inte någonstans
...

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; hoppas jag att ni tycker ;D tack!

2010-09-28 @ 11:30:24
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0