Mardrömmar..

2010-09-10 @ 07:36:44
Ush, Fy. Och blä! Lagon posetiv början på dagen. Har sovit rikigt dåligt inatt och drömt en massa skumt. Så har varit halvvaken sen halv sex. Två timmar innan jag behövde vakna egentligen. För att ta allt negativ i början så hostar jag fortfarande, och det börjar göra rikigt ont nu...

Posetivt tänkande nu. EN lektion sen helg! En helg som det nästan bara ska konsentreras på att bli frisk. Tre timmars jubb imorron men annars e inte ett piss inplanerat, lär la mest bli att ligga hemma och mysa. Och sortera klart garderoben, ta ut ALLT jag inte använder för det behövs verkligen. Ser som värsta krigsfältet nu. Men när det finns mer plats i garderoben finns det allt plats för mer kläder :D

Nu ska jag gå och leka med sminket lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0