svamel damel..

2010-09-13 @ 16:52:02
Mitt religionssvamler låter fortfarande svamligt. Dock är jag uppe i rätt mängd text nu. Så får svamla lite till, fiskriva det, ta bort saker jag nämnt två gånger och morra lite på det så det blir osvamligt. Jag brukar annars vara bra på att svara på frågor som inte riktigt har något svar och analysera mig fram till något som låter vettigt. Men denna gången har jag verkligen kört fast. Det står verkligen helt stilla i huvvet mitt. Inget vettigt kommer fram. Börjar bli smått stressad över det nu, och vanligtvis arbetar jag bättre då, men tydligen ska denna uppgiften vara ett undantag från det.

Dagen har la istort sett varit bra. Överlevde idrotten. God mat till lunch (!). Kollade riktigt intressant dokumäntär på religionen( the history of the devil). Kom med ett tidigare tåg. Fick skjuts hem. Jaa, det funkar helt enkelt. Så nu ska man bara ta tag i allt som måste göras och pluggas. Precis vad man känner för när solen skiner ute..

BTW, mötte en asskön kille på vägen från stationen. Han kan la vatt runt fem tror jag. Han, hanns mamma å syster går mot motsatt riktning mot vad jag gör. Han stannar upp, pekar på mig och halvskriker "fan vad snygg hon va". Ja börjar asgarva och mamman ser ut att inte riktigt veta vad hon ska göra, så hon säger till honom att det e fult att peka.. Made my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0