planering

2011-04-16 @ 23:16:06
På en dag har jag hunnit planera in något varje dag hela lovet. Hur underbart är inte det? Ska upp till stugan måndag till tisdag. In till Lund på onsdag och sätta upp affischer och fota lite i statsparken hade jag tänkt. Shoppa på torsdag och på fredag kommer älsklingen. Och på söndag nalkas det fest. Inte illa det ni. Blir ett intensivt lov men inget dåligt med det, ska se till att göra saker som ha inte hinner annars och verkligen bara ta det lugnt och njuta av veckan. Toppen väder ska det oxå bli så hoppas att det håller i sig till på söndag så man kan sitta ute och lite eller i alla fall i uterummet. Vore tråkigt om det regnar. Ska se om ja kan klämma in ett biobesök i veckan oxå, för vill verkligen se red riding hood. Så finns det tid och sällskap så blir det nog en tur till det oxå!

Idag har det jobbats och så ska det även göras imorron. Pengar är alltid trevligt och kom fram till idag att det endast är tre gånger kvar. Shitasså vad denna terminen verkligen bara har rusat fram, helgalet. Ettan är snart slut (för andra gången) och det är verkligen inte allt för långt till det. Detta året har verkligen gått något otroligt snabbt och det har varit så roligt. Så mycket trevligt folk och så mycket nya upplevelser. Det har varit ett bra första år och ja ångrar inte en sekund att jag bytade, jag är verkligen på rätt ställe nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0