snart så

2011-04-25 @ 22:27:45
Denna veckan har verkligen varit så bäst den hade kunnat bli. Fina människor, värme och en väldigt massa skratt. Veckan har varit fylld med kärlek och skratt. Inte en enda motgång och det har verkligen bara varit perfekt.  Imorrgon börjar skolan och det har jag inget större problem med utan hur morgondagen ser ut. Utvecklingssamtal 0940. körlektion ett. sen börjar inte min enda lektion förren fyra. Så mycket dötid som måste spenderas. Är det fint väder kan man kanske gå ner till havett och sitta där och plugga körteori med en glass. Körteori och spanska.

Men jag hoppas på en fin dag annars, det är jue faktiskt ingen vanlig dag. Om några timmar fyller jag myndig, tror det eller ej. Man kanske ska ta och fördriva någon timme på stan och skämma bort sig lite. Så nu hoppas vi på lika fint väder imorron som det varit hela veckan.

Ni får en gullig pussbild från igår  att beskåda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0