tisdag

2011-04-12 @ 22:15:40


Ännu en dag avklarad. Studie dag imorron och det ska banne mig bli skönt. På morgondagens agenda står ett besök till Netto, Ica Och Konsum för att börja det eviga arbetet med att sätta upp rockstad falun affischer. Är det någon i skåneland som vet bra ställen man kan sätta upp uppskattas tips! Ska sätta lite i Malmö, några i Helsingborg sen i Lund om ja hittar något ställe att sätta upp dem på. SysterYster ska sätta upp en stor och sen lägga några små i cefererina på sin skola imorron.

När vi ändå snackar om rockstad falun så kan ja säga att ja är både nervös och taggad på det. Känner inte dirkt någon annan som ska jobba där och så. Och med mina otroliga sociala skills hoppas ja verkligen att ja känner mig så pass trygg i mig själv att ja vågar ta kontakt med människor. Men detta får bli något typ av mål för mig.  För ja ska klara detta galant. Satan vad mycket nytt folk ja ska lära känna. För jag tänker inte vara ensam där i två dagar :)

Kommentarer
Postat av: Emma \m/ - rockfotograf

sv: det förstår jag^^ Det är jävligt nice, förutom att det är lätt att bli beroende :p

2011-04-13 @ 15:19:39
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0